VEELGESTELDE VRAGEN

HOE BESTEL & BETAAL IK DE ITEMS?
Onze webshop is 24/7 bereikbaar, je kunt op elk moment rondkijken en producten aan je winkelwagen toevoegen. Als je alle producten hebt uitgekozen, klik je op de knop ‘afrekenen’.
Als je nog geen account bij ons hebt, moet je eerst je account instellen om door te gaan naar de betaling. In het betaalgedeelte kun je aangeven voor welke data je de producten nodig hebt en hoe je wilt betalen.
 
KAN IK RESERVEREN?
Nee, het is niet mogelijk om de items te reserveren, wanneer de betaling heeft plaatsgevonden zijn de items voor je gereserveerd.
 
HOE WERKT DE VERHUUR?
De standaard verhuurperiode van onze producten is 3 dagen. Voor evenementen in het weekend huur je de producten voor het hele weekend en betaal je voor één dag (vrijdag ophalen, maandag retouren).
Zo heb je geen zorgen, op de dag van het event, over het moeten halen of retourneren van onze items. Het verhuurbedrag dat je op onze website vindt bij de items is dan ook voor deze periode en inclusief BTW. 
 
IK WIL DE ARTIKELEN VOOR EEN LANGERE PERIODE HUREN, IS DIT MOGELIJK?
Ja hoor dat kan zeker. Je kunt de producten zo lang huren als je wilt. Afhankelijk van de periode hanteren wij verschillende tarieven. Als je de artikelen voor een langere periode nodig hebt, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan een offerte maken met een aangepaste prijs.
 
ZIJN DE PRIJZEN IN OF EXCLUSIEF BTW?
De prijzen zijn inclusief BTW.
 
IS ER EEN MINIMUM BESTELORDER?
Ja, de minimale besteding is €100 incl. BTW. We hebben genoeg leuke items in ons magazijn, dus het minimumbedrag is snel bereikt.
 
HOE WORDEN GEHUURDE PRODUCTEN GELEVERD?
Wij leveren alle gehuurde producten schoon, in hun beste staat en in een geschikte beschermende verpakking. Je tekent voor ontvangst van de producten in de vorm waarin ze zich bij je bevinden. Op het door jou ondertekende formulier is een speciale plek voor afgesproken opmerkingen en opmerkingen over de gehuurde producten.
 
MOET HET BESTEK, SERVIES EN GLASWERK SCHOON TERUG?
Wij rekenen geen reinigingskosten en doen gratis de afwas bij al het servies, bestek en glaswerk!
Wel verwachten wij dat de materialen gesorteerd retour en ontdaan van etensresten (veegschoon) worden ingeleverd. Indien dit niet het geval is rekenen wij een schoonmaaktoeslag van € 0,15 per artikel.
 
MOET HET LINNEN GEWASSEN WORDEN INGELEVERD?
Het linnen mag vuil doch droog worden ingeleverd. Als het nat is geweest goed uit hangen en laten drogen.
Brandgaatjes, kaarsvet, schimmel, stift of andere vlekken die er niet uit gaan wordt gerekend als schade.
 
WAT ALS ER IETS BESCHADIGD OF VERLOREN RAAKT TIJDENS DE HUURPERIODE?
Je bent aansprakelijk voor verlies, diefstal, beschadiging of andere zaken die gebeuren tijdens de gehele huurperiode. Je bent verantwoordelijk voor het retourneren van alle gehuurde producten in de oorspronkelijke staat zoals deze zich bevonden toen ze aan je werden verhuurd. Wanneer een product beschadigd is, ben je verantwoordelijk voor de reparatie of, indien reparatie niet mogelijk is, de vervangingskosten. De vervangingsvergoeding is ook van toepassing op zoekgeraakte producten. Vervangingskosten zijn gebaseerd op de huidige winkelwaarde en zijn op aanvraag beschikbaar. Graag verwijzen we ook even naar onze Algemene Voorwaarden.
 
MOET IK EEN BORG BETALEN?
Op je ontvangen offerte en factuur zal je dan ook een waarborgsom tegenkomen om de eventuele schade of verlies te verrekenen. Ook zien we de borg als een extra motivatie voor het goed zorgen voor onze items.
De borg betreft 150 euro. Bij compleet en onbeschadigd retourneren krijg je deze natuurlijk weer terug. Wanneer de reparatie- of vervangingskosten hoger zijn dan de borgsom, brengen wij extra kosten in rekening.
 
MOET IK MIJ LEGITIMEREN BIJ HET AFHALEN?
Ja, als je de items bij ons komt afhalen vragen wij om een kopie van jouw legitimatie bewijs (zonder het BSN-nummer). Zonder uw legitimatiebewijs kunnen wij geen items meegeven.
 
HOE RETOURNEER IK DE GEHUURDE PRODUCTEN?
Onze items zijn niet weerbestendig, mits vermeld. Ze dienen ’s nachts droog, vocht- en vorstvrij te worden opgeslagen. Je retourneert de gehuurde producten in dezelfde staat waarin je ze hebt ontvangen, inclusief de geschikte verpakking.
Een ongeluk zit in een klein hoekje, een beschadigd of kwijtgeraakt item kan natuurlijk gebeuren. Indien dit het geval is, vertel het ons en wij verrekenen deze kosten met de borg. Mochten deze kosten hoger uitvallen dan je borg, zullen wij je een extra factuur sturen. Je gehuurde producten worden bij inname geïnspecteerd en afgetekend.
 
WAT ALS IK DE VERHUUROPDRACHT WIL WIJZIGEN OF ANNULEREN NA AKKOORD?
Soms kan er iets gebeuren waardoor je je order wilt veranderen. We denken graag met je mee en kunnen de order aanpassen waar mogelijk. Na het tekenen van de offerte en betaling zijn de items voor je gereserveerd.
Wil je je bestelling nog aanpassen hierna? Dat kan, mits verhuurbedrag gelijkblijvend is en artikelen beschikbaar zijn natuurlijk. Bij annuleren gelden de algemene voorwaarden en zijn annuleringskosten van toepassing. Artikelen wijzigen kan tot maximaal 14 dagen voor levering. Bekijk ook ons terugbetalingsbeleid.
 
IK HEB EEN AFHAALMOMENT AFGESPROKEN MAAR IK KAN NIET OP TIJD AANWEZIG ZIJN.
Omdat we ook onze andere klanten graag op het afgesproken tijdstip helpen kan dit heel vervelend zijn. Uiteraard kan het gebeuren dat je iets later bent, maar vanaf een half uur te laat komt op het afgesproken tijdstip zijn wij genoodzaakt dit te verrekenen in de waarborg. 
 
IK BEN NAAR IETS OP ZOEK MAAR JULLIE VERHUREN HET NIET, EN NU?
Wij houden de trends in de gaten en vullen continue ons assortiment aan met nieuwe items. Als je iets zoekt dat we niet hebben, maar graag zou huren laat het ons weten. Wij zullen kijken wat we voor je kunnen betekenen!
×